درباره سونما بیشتر بدانید

کانون آگهی و تبلیغات سونما در سال 1395 فعالیت رسمی خود را با لبخند شروع کرده است.از ابتدای تاسیس سونما به عنوان آژانس تبلیغاتی، هدف ما فعالیت در حوزه های جدید تبلیغات و ارائه جدیدترین روش های پرنفوذ تبلیغاتی و سرویس های روز دنیا بوده است.

شرکت تبلیغاتی خلاق

سونما چه ویژگی برتری دارد؟

تخصص سونما خلق پیامی است که بیشترین نفوذ را بر ذهن مخاطبان دارد. ما باور داریم اگر پیامی تولید شود که از فردی به فرد دیگری منتقل شود و مخاطب علاقه داشته باشد این پیام را منتشر کند، فعالیت آژانس تبلیغاتی موفق بوده و راه را درست پیموده است. لذا تاکید کانون تبلیغاتی سونما بر خلق پیام قدرتمند، پر نفوذ و اشتراک پذیر است که به عنوان بازاریابی ویروسی (Viral marketing) در فضای بین المللی مطرح است.

نمایش های تبلیغاتی جهت دار

سونما از ترکیب دو واژه ی "سو" و "نما" تشکیل شده که به معنی نمایش جهت دار است. در واقع کاری که تبلیغات انجام می دهد نیز نمایش دادن محصول، خدمت و یا مفهومی است که به صورت جهت دار انجام می شود. جهت آن گاهی برای آگاهی از وجود یک محصول است (مرحله شناسایی محصول). گاهی برای ترغیب مخاطب به آزمودن یک محصول است (مرحله ترغیب). گاهی برای تشویق به خرید آن است (مرحله اکت). و گاهی نیز برای ترغیب به افزایش استفاده از محصول است (مرحله افزایش عمق بازار). در هر مرحله وظیفه ی مشاور تبلیغاتی شما متفاوت خواهد بود و باید بر اساس شناخت از مرحله ای که محصول یا خدمات شما در آن قرار دارد اقدامات لازم انجام شود.

مراحل انجام کار

از اینجا شروع می کنیم که ما در آژانس تبلیغاتی سونما در اولین مرحله از شما فرصت می خواهیم تا کسب و کار شما را بیشتر بشناسیم و چارچوب فعالیت شما را مطالعه کنیم تا بتوانیم عوامل موثر در موفقیت تبلیغات شما را پیدا کنیم.سپس با مجموعه ای از همکاران خلاق سونما گرد هم می آییم و به ایده پردازی درباره پیام مناسب و ایده آل شما مشغول می شویم. تا وقتی که پیام متناسب با هویت سازمانی، شخصیت برند و استراتژی شما را خلق نکردیم به مرحله بعد نمی رویم.خلق پیام تبلیغاتی در سونما به وسیله ی متدهای تخصصی Viral marketing (بازاریابی ویروسی) انجام می شود.حالا که پیام آماده شد، چطوری اونو بگیم؟ از بین روش های مختلف ( بیلبورد، ویدئو رئال، پوستر، موشن گرافیک، کمپین BTL ، تبلیغات زنده، انواع تبلیغات محیطی و ...) موثرترین روش ارائه را که با پیام بیشترین هماهنگی را دارد انتخاب می کنیم.
البته مراحل انتخاب مدیا و تولید پیام همگام با هم انجام می شوند.